Už ikimokyklinio ugdymo paslaugą mokykloje-darželyje atsakinga
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
Pirmadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
Antradienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
Trečiadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
Penktadienis | 8.00 – 16.30 | 12.00 – 12.30 |
Kontaktai
Telefonas +370 37 348064
Ugdymo grupės
Vaikai ugdomi pagal šias programas
Informacija
Vadovaujantis M. Montessori pedagogine sistema vykdoma individuali Montessori mokyklos-darželio „Žiburėlis“ ikimokyklinio ugdymo programa. Veikia 6 ikimokyklinio ugdymo grupės: 2 lopšelio (2 – 3 m.) ir 4 darželio (3 – 5 m.).
Kauno Montesori mokykla-darželis „Žiburėlis“ vienintelė bendrojo lavinimo įstaiga Kaune, užtikrinanti ugdymo, taikant M. Montessori pedagoginės sistemos elementus ir tęstinumą, apimantį vaikų ugdymą nuo dviejų iki dešimties metų.
Įstaigoje veikia 6 ikimokyklinio ugdymo grupės:
- 2 ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymo grupės (lopšelio),
- 4 mišraus amžiaus ikimokyklinio ugdymo grupės.
Ugdymas suprantamas kaip integralus procesas, grindžiamas saviaukla, natūralia vaiko prigimtimi, jo sugebėjimais kurti pačiam save, laisvai renkantis priemones.
Ugdymo proceso savitumas:
- Ugdymas organizuojamas atsižvelgiant į vaiko asmenybės raidos tarpsnius, jiems būdingus dėsningumus, esminius augančio žmogaus poreikius, stebėjimais grindžiamas išvadas apie vaiko psichofizinės ir pažintinės brandos procesą, iškylančius mokymosi sunkumus.
- Pagal M. Montessori pedagoginės sistemos principus nuolat ruošiama ir plėtojama ugdomoji aplinka.
- Mokytojas vadovauja savarankiškai vaikų veiklai šioje aplinkoje, padeda jiems sąmoningai siekti žinių.
- Individualaus, savarankiško mokymosi principas paruoštoje aplinkoje įgyvendinamas sudarant sąlygas ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupių vaikams laisvai rinktis ugdomąją medžiagą, partnerius, laiką ir vietą.
- Akcentuojama pagarba, lygiateisiškumas, vaikų teisės ir pareigos, nepriklausomybė ir individualumas.
Vaiko pasiekimų vertinimas siejamas su vaiko pažinimu, ugdymo planavimu, nuolatiniu ugdymo(si) proceso stebėjimu ir ugdymo(si) proceso veiksmingumo vertinimu. Vaiko pasiekimai fiksuojami elektroniniame dienyne ,,Mūsų darželis“.
Mokytojas yra savo organizuojamo ugdymo proceso kokybės tyrėjas, vertinantis savo pedagoginių sprendimų poveikį vaikų ugdymosi pažangai. Ugdymo(si) procesas planuojamas atsižvelgiant į vaikų ugdymosi pasiekimus ir vaikų pažangos analizės rezultatus.
Nuo 16.00 val. papildomai organizuojami neformalaus ugdymo (mokami) užsiėmimai vaikams.
Ikimokyklinio ugdymo dokumentai | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Ugdymo kokybės samprata | 2024-07-03 21:06:28 | 153.84 KB | ||
Ikimokyklinio ugdymo programa | 2025-07-02 13:38:54 | 5.21 MB | ||
Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašas | 2024-07-03 21:06:28 | 48.38 MB | ||
Ikimokyklinio ugdymo programos gairės | 2024-07-03 21:06:28 | 339.72 KB | ||
Mokykla-darželis nuo 2025 m. rugsėjo 1 d. pradės vykdyti ikimokyklinio ugdymo programą, parengtą pagal Švietimo, mokslo ir sporto ministro 2023 m. rugsėjo 4 d. įsakymu Nr. V-1142 patvirtintas Ikimokyklinio ugdymo programos gaires. | 2024-07-03 21:06:28 | 188.72 KB |