Kauno Montesori mokykla-darželis „Žiburėlis“

Apie mokyklą-darželį

Prioritetinės veiklos kryptys

  • Vaiko individualumo ir jo prigimtinių teisių puoselėjimas.
  • Ugdymo individualizavimas ir diferencijavimas.
  • Naujų informacinių technologijų taikymas ugdymo procese.
  • M.Montessori pedagoginės sistemos sklaida Kauno mieste ir šalyje.

Uždaviniai

  • Laiduojant vaiko asmenybės skleidimąsi ugdyti aktyvų, savimi ir savo gebėjimais pasitikintį, stiprią pažinimo motyvaciją turintį vaiką, sudaryti prielaidas tolesniam sėkmingam mokymuisi mokykloje.
  • Sudaryti optimalias socializacijos, ugdymo(-si) sąlygas, saugoti ir stiprinti vaiko psichinę ir fizinę sveikatą, garantuoti jo saugumą, padėti adaptuotis naujoje ugdymosi aplinkoje, tenkinti aktyvumo ir judėjimo poreikį.
  • Toliau įgyvendinti M. Montessori pedagoginę sistemą, orientuotą į vaiko prigimtinių galių plėtojimą, atsižvelgiant į bendražmogiškųjų ir tautinių vertybių puoselėjimą, natūralią, individualią psichinių ir fizinių procesų raidą.
  • Padėti mokiniams ir vaikams suvokti savo poreikius, interesus, gebėjimus mokytis spręsti asmenines problemas, ugdyti atsparumą neigiamai socialinei įtakai.
  • Tenkinti mokinių saviugdos ir saviraiškos poreikius, užtikrinti visavertį specialiųjų poreikių vaikų ugdymą.
  • Skleisti M. Montessori pedagoginės sistemos idėjas ir praktinę patirtį Kaune.

Vertybinis branduolys

  • Pagarba visoms gyvybės formoms ir gyvenimui;
  • Siekimas pagrindinių vertybių: gėrio, meilės, asmenybės ir pasaulio integralumo, kūrybos pažinimo, doros, sąžiningumo, bendradarbiavimo, savarankiškumo, pasitikėjimo savimi, kantrybės, išradingumo, pagarbos, atsakingumo, tolerancijos;
  • Asmenybės ugdymas, remiantis geriausiomis žmonijos kultūrinėmis tradicijomis;
  • Požiūris į vaiką:
  • Vaikas yra asmenybė: aš jį gerbiu;
  • Vaiko protas smalsus: aš jo pašnekovas;
  • vaikas žavisi: aš jam rodau kelią, ieškant grožio;
  • Vaikas nori brandinti asmenybę: aš jam padedu pažinti save;
  • Vaikas ieško pavyzdžio: aš stengiuosi juo būti;
  • Vaikas stebi savo kūną: aš jį mokau, kad sveikata – tai jėga;
  • Vaikas abejoja savimi: aš stengiuosi sužadinti jo pasitikėjimą savimi;
  • Vaikas nori būti nepriklausomas: aš jam primenu atsakomybę;
  • Vaikas pažįsta tik save: aš jį mokau pažinti kitus;
  • Vaikas jaučia idealo poreikį: aš jam padedu pasirinkti gyvenimo kryptį.

Mūsų istorija

Kauno Montesori darželis – mokykla „Žiburėlis“ veiklą pradėjo 1993 m. rugsėjo 1 d. Pirmoji direktorė ir įstaigos įkūrėja Gražina Marija Sadauskienė

Pirmosios Kalėdos

1993 - 1994 mokslo metais veikia 1 klasė ir 3 ikimokyklinio ugdymo grupės. Kasmet grupių ir klasių skaičius auga. Šiandien darželyje - mokykloje yra 4 pradinės klasės ir 8 ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo grupės.
2003 - 2014 metais darželio - mokyklos veiklai vadovavo direktorė Dalė Tilindienė.
Nuo 2004 m. spalio mėnesio įstaigoje veikia M. Montessori metodo centras.

1993 metai. Mokytoja Dalia Ūsaitė su savo pirmokėliais.

Pirmoji ketvirtokų laida. Mokytoja Odeta Norkutė

Šventinama darželio - mokyklos vėliava

Nuo 2012 metų įstaigos pavadinimas pakeistas į Kauno Montesori mokykla-darželis "Žiburėlis".

Direktorės Dalės Tilindienės išleistuvių šventė 2014 m. spalis.

Nuo 2015 sausio įstaigos veiklai vadovauja direktorė Asta Gaižutienė.

  • Priėmimas į mokyklą-darželį
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.30 – 09.15
  • 2. 09.25 – 10.10
  • 3. 10.30 – 11.15
  • 4. 11.25 – 12.10
  • 5. 12.30 – 13.15
  • 6. 13.25 – 14.10