Mokyklos-darželio tarybos sudėtis 2023-2025 m.
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Klasės, grupės atstovas | Pareigos |
---|---|---|---|
1. | Laima Žilinskienė | Ikimokyklinio ugdymo pedagogė | Pirmininkė |
2. | Laisvūnė Daukšaitė | Pradinių klasių mokytoja | Sekretorė |
3. | Dalė Laurenavičienė | Priešmokyklinio ugdymo pedagogė | Narė |
4. | Dovilė Norvaišienė | Pradinio ugdymo tėvų (globėjų) atstovė | Narė |
5. | Remigijus Endriukaitis | Ikimokyklinio ugdymo tėvų (globėjų) atstovas | Narys |
6. | Giedra Jablonskienė | Pradinio ugdymo tėvų (globėjų) atstovė | Narė |
7. | Ilona Gailiūnienė | Kitų įstaigos darbuotojų atstovė | Narė |
8. | Rasita Bulatovienė | Kitų įstaigos darbuotojų atstovė | Narė |
9. | Danguolė Panebažienė | Kitų įstaigos darbuotojų atstovė | Narė |
Mokyklos-darželio taryba – aukščiausia savivaldos institucija, telkianti mokinių tėvų (globėjų), mokytojų ir kitų bendruomenės narių pastangas svarbiausiems mokyklos-darželio veiklos klausimams aptarti, kolegialiai nagrinėti ir spręsti:
- tarybą sudaro lygiomis dalimis (po 3) mokytojų ir tėvų (globėjų) atstovai, į ją gali būti įtraukiami kitų ugdymo įstaigų bendruomenės narių, socialinių partnerių, rėmėjų, vietos bendruomenės atstovai;
- mokyklos-darželio tarybos pirmininkas renkamas iš tėvų arba mokytojų pirmojo tarybos posėdžio metu slaptu balsavimu;
- mokyklos-darželio taryba renkama dvejiems kalendoriniams metams;
Mokyklos-darželio tarybos funkcijos
- Nustatyti mokyklos-darželio veiklos perspektyvą, pagrindines kryptis.
- Aprobuoti mokyklos-darželio programą, nuostatus, vidaus darbo tvarkos taisykles, ugdymo planą, nustatyti ugdymo organizavimo tvarką per mokslo metus, moksleivių krūvius.
- Tvirtinti audito išvadas, mokyklos-darželio veiklos tobulinimo planą.
- Svarstyti mokyklos-darželio pajamų ir išlaidų sąmatą, padėti planuoti mokyklos-darželio ūkinę – finansinę veiklą, lėšų paskirstymą.
- Mokytojų tarybos teikimu spręsti mokinių šalinimo iš mokyklos-darželio klausimus.
- Analizuoti mokyklos-darželio veiklą, teikti siūlymus mokyklos-darželio vadovybei.
- Aptarti siūlymus dėl vadovėlių užsakymo, mokinių vertinimo sistemos parinkimo, papildomo ugdymo organizavimo.
- Skirti atstovus į Pedagogų atestacijos komisiją, skirti savo atstovą stebėti viešą konkursą vadovo vietai užimti.
- Inicijuoti vietos bendruomenės, šeimos ir mokyklos-darželio bendradarbiavimą.
- Svarstyti ir teikti siūlymus steigėjui dėl mokyklos-darželio reorganizavimo.
- Stabdyti kitų savivaldos institucijų ginčytinus sprendimus, kol jų teisingumą ištirs kompetentingos institucijos.
- Mokyklos-darželio taryba atsiskaito posėdžio metu po vienerių metų kadencijos.
Pamokų laikas