Vertybinis branduolys

  • Pagarba visoms gyvybės formoms ir gyvenimui;
  • Siekimas pagrindinių vertybių: gėrio, meilės, asmenybės ir pasaulio integralumo, kūrybos pažinimo, doros, sąžiningumo, bendradarbiavimo, savarankiškumo, pasitikėjimo savimi, kantrybės, išradingumo, pagarbos, atsakingumo, tolerancijos;
  • Asmenybės ugdymas, remiantis geriausiomis žmonijos kultūrinėmis tradicijomis;
  • Požiūris į vaiką:
  • Vaikas yra asmenybė: aš jį gerbiu;
  • Vaiko protas smalsus: aš jo pašnekovas;
  • vaikas žavisi: aš jam rodau kelią, ieškant grožio;
  • Vaikas nori brandinti asmenybę: aš jam padedu pažinti save;
  • Vaikas ieško pavyzdžio: aš stengiuosi juo būti;
  • Vaikas stebi savo kūną: aš jį mokau, kad sveikata – tai jėga;
  • Vaikas abejoja savimi: aš stengiuosi sužadinti jo pasitikėjimą savimi;
  • Vaikas nori būti nepriklausomas: aš jam primenu atsakomybę;
  • Vaikas pažįsta tik save: aš jį mokau pažinti kitus;
  • Vaikas jaučia idealo poreikį: aš jam padedu pasirinkti gyvenimo kryptį.
Atnaujinta: 2024-03-25
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.30 - 09.15
  • 2. 09.25 - 10.10
  • 3. 10.30 - 11.15
  • 4. 11.25 - 12.10
  • 5. 12.30 - 13.15
  • 6. 13.25 - 14.10